Dragen häxa

Nu mina små kära barn ska jag berätta för er om gårdagen. Grävlingen Åke hade saftparty hos sig. Det blev väldigt mycket dricka och prat, om sex. Grävlingen berättade om sitt äventyr i Grekland, och alla trevliga djur och människor han stött på. Alla dessa vänskapsband och skapats, så som jag skapar kärleksdrycker med hjälp utav min kittel. Jag visade och bjöd alla varelser på mina kända bullar också.

Vad ska en simpel, men kåt häxa som jag göra idag då? Ja ni småbarn, jag ska titta på jepardy och dricka saft. Kanske koka ihop någon häxdryck också.. men bara om jag har tid.


Ha det finfint gull-snuttisar!....mm..snutt

Kommentarer
Postat av: Anonym

HA en skön söndag...

2008-03-09 @ 12:33:10
URL: http://Blondis81.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0