Hej alla små mysiga äckel

Denna helgen har jag haft fullt upp mina små barn. I torsdags så var det Häxfest på blåkulla, i fredas var det ju långfredag och vi fick offra 10 kondomer. I lördags så åt vi upp små barn som kom o knackade på o bad om godis. Ungjävlar, här ska ni inte få godis! Ni ska bli godis istället. Idag har jag tittat på porr och ätit grodor. Syrsan Helga kom förbi med saft och bullar. Jag tackar så mycket. Helga är singel, ensamstående och het som min kittel.


image19

Här är en bild på Helga, hon är ensamstående med 30 barn och gillar långa flygturer runt bondgårdarna i Lappland.



Slickipicki!


Kommentarer
Postat av: Cookie

HAHAHAHAHA

2008-03-24 @ 11:34:02
Postat av: Anonym

haha din lilla tönt!

2008-03-24 @ 18:18:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0