Lena

Ja ni små barn. Idag har jag slösat min tid på Lena (hon som äger sexbutiken runt hörnet, Lenas fantasier). Vi har lagat mat, bakat, fikat, lagat mat igen och fikat igen. Vi hade en seriös diskussion om vårt aktiva sexliv och vi pratade om alla vi vart med, vilket tog hela dagen. Nu är jag trött och ska snart ut i skogen för att titta på djur när de parar sig. Måste nog hem till stygge lars senare...

Här e en bild på lena, tagen i somras efter att vi paddlat kanot. Kanoten välte hela tiden eftersom att Lena satt på ena sidan (hon är rätt fet), jävla Lena. Hon förstörde hela jävla paddling turen.


image15



Dagens outfit


image16

Häxornas get naked AB, 30 kr


Kommentarer
Postat av: Jenny

Fan va sjukt... Kunde svära på att hon hette Emelie och gick i min skola.... tydligen inte.

2008-03-12 @ 20:08:34
URL: http://jenssans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0