Neger-bollar

Hej alla goa och glada små barn! Nyss så bakade jag neger-bollar...oh.. neger. Dom ser riktigt smarriga ut! Fast lite dumt att baka dem vid den här tiden (22.43), fast hur kan man låta bli om man gjort det varje dag i 100 år? Så nu har jag tyvärr lagt på mig några kilon. Igår när jag gick min dagliga skogspromenad och plockade svamp, så såg jag att ett rådjur står o gömde sig i hörnet och inspekterade mig, liten slug jävel. Då sa jag; Va fan glor du på? då sprang rådjuret iväg.. antingen så var det för att den blev rädd för mig.. eller så märkte den att jag inte hade borstat tänderna på 100 år. Jaja, nog om min svamp. Nu ska jag gå o fika lite med neger-bollarna...mmm...bollar.


Dagens citat:
När du går i skogen, se då upp med att älgen inte visar dig brunögat!



Ha det finfint alla nyfikna små krabbater!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0