Slickepott

Ja nu är det så att jag kommit på en egen låt små barn, här kommer texten till den


Jag kanske är en simpel häxa, men ty,
du skall veta vad jag kan åstadkomma.
Jag förhäxar dig både till kropp och sinne och tar dig till himmelriket.

Häxan kommer och ger
Häxan kommer och tar
Häxan ftw, det är så det ska va.

Du tror du är så cool va?
När du spelar svår
Jag vet att du vill
Du kommer och går

Häxan kommer och ger
Häxan kommer och tar
Häxan ftw, det är så det ska va

Jag är kåt varje dag
Jag älskar min kittel och kvast
Och jag sväljer din sats.
Jag sväljer din sats
Jag älskar den
Oh yeah


Jag tror faktiskt att denna kommer bli en stor hit! Jag sjunger redan för djuren i skogen när det är träff varje söndag. De tycker om den väldigt mycket. Det gör jag också


slicki

Kommentarer
Postat av: K

För bra för allmänheten!!!

2008-03-27 @ 16:30:06
Postat av: hanna

Haha skön blogg, lånade bilden med elefanten av dig, hoppas det var okej, den var så klockren :D

2011-03-25 @ 09:57:02
URL: http://girlishness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0